Tung, Trött & Laddad

jaha, då har första paret i föräldragruppen fått bebis :) Sofi&Pontus har fått en Emilia. Grattis! <3

Jag går runt hemma och vankar.. donar och städar lite.. som vanligt. Vill ha bebben nu, på riktigt.. jag är som ett litet barn före julafton, bara längtar och längtar.

Idag ska vi hämta ut barnvagnen som kommit :D wiiie. Så fin är den! För att gnälla lite så tar bäckenet livet av mig, fyf*n. Känns som nån sticker in ett svärd i höfterna och vrider om. Härligt värre. Jag&Palle sov i princip ingenting inatt.. jag gjorde lite annat istället.. sova är för töntar. Jag hängde tvätt, kollade på film, lagade mat, läste, pratade med katten, eldade, hämtade ved.. ja, sånt normalt man gör vid 3 på natten.

Datorn är verkligen inne på sista svängen, den dör titt som tätt, därför jag knappt bloggat nåt. Baby har beställt en ny och fin!

Joanna har kommit hem och magsjuka i åttonde månaden var en mardröm som blev verklighet i torsdagsnatt.. och nu är hon smittad av mig :( förlåt. Tur att du är hemma igen iaf! puss.

Vi var på studiebesök på Karlskoga BB i torsdags (innan jag blev sjuk), kändes helt overkligt.. att nästa gång vi är där så ska vi föda! hjälp! Men det kändes jättebra och tryggt där, inte alls så sjukhusigt och strikt. Shit asså, det är snart.. tänk :) en bebis, våran bebis <3

Kommentarer
Postat av: Bobben Johanna Kroon

Så sant. Sömn är för amatörer

2010-02-06 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0