BABY BOOM

Imorse när jag vaknade.. insåg jag att inom 2 månader har vi en bebis här hemma.. hjälp! HJÄÄLP! Jag toklängtar lika mycket som jag är nervös. En liten liten bebis? Som jag och palleballe ska ta hand om.. herregud va svårt.. och underbart.

ALLA får verkligen barn nu.. varenda människa. Det är en härlig känsla när man tänker sju år framåt och att de som föds runt omkring en kanske kommer gå i mitt barns klass :) Wilma och Tora kanske blir bästisar i samma klass.. då får dom skydda min lilla som kommer gå en klass under dom.

Jag är feberfri idag, så det blir barnmorskan i eftermiddag.. blodprov, mums. <

Nu kaffe och hänga tvätt. puss på alla bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0