BAGARE BENGTSSON

v. 34+2

Ojoj, upp i ottan och bakade bröd.. blev sjukt gott! och roligt var de.

Under jäsningen bytte jag gardiner i sovrummet och vardagsrummet, fräscht och ljust!

När jag satte mig i soffan med mitt varma nybakade bröd fick jag syn på magen.. hjälp! va stor den är. Jag satt helt hänförd i säkert 10 minuter och bara tittade på den.. den känns helt annorlunda nu, så högt upp och på kvällarna blir den stenhård! Känns lite läskigt, tänk om det kommer igång snart.. herregud, de har jag inte tid me. Du får vänta lille barn!

På torsdag ska jag till arbetsförmedlingen.. för tusende gången! Ska planera min framtid när bebben börjar på dagis.. Jag skulle vilja ringa in och klaga på någe vis.. jag har blivit så otrevligt bemött på arbetsförmedlingen varje gång jag varit där, man får känslan av att man stör istället för att man ska gå dit och få hjälp och råd. Lekebergs kommun skryter om att dom satsar så på ungdomarna och att arbetsförmedlingen har fått massor med nya resurser. pyttsan, det märks då inte!

Min katt är värdelös, jag hörde hur en råtta sprang på övervåningen och jag vågade verkligen inte gå upp och kolla själv så jag skickade katten.. han kom ner lika kvickt och råttan springer fortfarande däruppe.. va tusan har man katten till då? bara sover och äter nuförtiden..

Nu ska jag hämta posten och dricka kaffe. Jag saknar Joanna! puss.

Kommentarer
Postat av: Joanna

hej!! va kul att lasa! du ar sa duktig lilla gumman! :) coolt med magen, saknar er!

heja dea, arbetsformedlingen ska bara ha!

nu ar jag sa nedrans trott pa att bo i ryggsacken, att ha ont under armen, att prata engelska, att passa pa.. nu vill jag hem! igen :) det gar verkligen upp o ner :) men nu ar det ju snart!!!!

kan ni komma pa mitt home-coming-party? :) pusspusspusspusspuss

2010-01-28 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0