CRYING LIKE A BABY

v. 31+ 2

Jag anar onåd, den här bebisen vaknar runt 4 varje natt och sparkar hårt och liksom trycker sig neråt.. lätt att sova då? nej. Man blir så förvånad över hur stark en så liten kan vara? känns som att huden ska spricka.

Patrik åkte och jobbade vid 1 inatt, det är så hemskt att vakna ensam.. jag blir som ett övergivet barn, en spillra.. ett trasigt löv på gatan.. gråter för minsta lilla.

På måndag kommer tårarna rulla ännu mer.. min syster Joannakanna åker till Irland i 6 veckor. SJUKT lång tid! Jag får ge fan i att föda innan hon kommer.. hoppashoppas jag går över tiden. Hoppas att hon har sjukt kul också :) jag är bra avundsjuk! Har alltid velat åka dit, tänk alla musiker..

nu Efter tio, Filip&Fredrik sitter visst och försvarar sina elakheter genom åren.. höhö. puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0