DOP

v. 30+4

Igår döptes lilla Tora i Edsberg. Tora Sigrid Elisabeth.. Elisabeth efter mig :) Jag grät och skrattade samtidigt, hon var så duktig!

Jag, Joanna och Olle framförde 'Jag är din bäste vän' från Toy story-filmen.. succé.

Idag är det bara 15 minus ute.. BARA! Sjukt att man är van vid sån här kyla, burr burr.

Senare kommer bästa gänget Nilsson/Johansson hit och äter paj. Härligt!

Funderar på att göra som min granne Lena gör VARJE dag, hur kallt det än är.. långpromenad. Kanske, om jag orkar.. ha. Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej min älskade vän, vad roligt att du också bloggar! vi har inte tagit tag i det här med harrys dop än men när det väl blir av vore det väldigt kul om du ville sjunga något. om det funkar med din lille bebis och allt såklart :)

2010-01-09 @ 17:29:05
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: Dea

åh gud va rörd jag blir.. det gör jag jättegärna! <3<3

2010-01-11 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0