IT'S SMOKING TIME.





Jag började röka på 'heltid' i tvåan på gymnasiet.. jag delade lägenhet i stan med storasyster som aldrig var hemma, mamma&pappa betalade allt.. jag åt popcorn till middag, jag var så ung, jag hade fruktansvärt roligt på krogen och på fester.. min lägenhet blev en ungdomsgård och som vi rökte. jeeese, såhär i efterhand.. som en ickerökande höggravid. Hur hade vi tid med nånting annat? Vi rökte hela JÄVLA tiden. Alla pengar gick till cigg, mat och öl.. varenda rast i skolan, varenda promenad över stan, alla timmar på balkongen..innebar många mängder corner red.. men roligt var det!

Jag gjorde mitt gravtest den första juli.. jag hade inga problem med att sluta röka på en gång, jag mådde så illa att jag inte var sugen one bit.. men det gick tyvärr över efter ett tag. Jag är så grymt röksugen, hela tiden. Nästan alla jag känner röker, det är olidligt att stå och se på..

Jag vill inte bli rökare igen, min bebis ska inte lukta rök.. men jag tänker ta en ibland, om nån bjuder.. bara för att jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: monica

galet att du skriver så målande att jag tycker synd om dig som inte får röka! haha :)

2010-01-14 @ 18:14:46
Postat av: Dea

tack, det var snällt <3 haha :)

2010-01-17 @ 14:27:11
Postat av: sara

Hörru, hur gåre med magen? vet du villket kön de e på bebben? du lägger ut aldeles för lite bilder på magen :) jag vill se, bebis/gravid galen som jag är :D

2010-01-17 @ 14:40:43
URL: http://sarawoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0