MANGO/LIME

I en gravid-tidning läste jag nyss att i min månad ska man äta två mellanmål och en frukt extra? Årets skämt? Då äter jag som att jag hade sexlingar.. Om jag har ett råd, så är det att inte läsa för mycket om hur man ska leva som gravid. Det är så himla olika hur man mår från dag till dag, hittar man rutiner som passar en själv så är det de bästa. Njut av att kunna äta vadsomhelst, närsomhelst. Tack för mig.

Nyårsafton var mysig, lyxig meny med rådjur, raketer, massor med barn och jag somnade i soffan tjugo över tolv.. champis for life förresten. Vem behöver champagne? Champis är ett roligare ord.

Vid 3 åker vi på pulkasemester till Gillersklack i tre dagar.. naaaajs. Puss på livet. Hejdå 2009. Det här året ska jag bli mamma.. mmm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys pys!

2010-01-03 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0