STARTPAKET

Tänk att ingen vet om det är en pojke eller flicka jag har i magen.. alla jag träffar gissar och är heeeelt säkra på att det är det och det, flickmage hit och pojkmage dit.. men ingen vet faktist, inte ens jag.. så jag gissar jag också, jag gissar på att det är en flicka.

The big day närmar sig, med stormsteg.. hjälp! Vi har allt en del förberedelser kvar.. barnvagn först och främst. Köpte ett jättefint skötbord förra veckan och igår beställde jag ett startpaket.. det låter så roligt, en start.. en start på ett helt nytt liv. Det var bara babykläder som både en tjej och kille kan ha.. jättefint med små pandor <3

Jag har lämnat det där med namn av olika anledningar.. man blir knäpp av att hänga upp sig på namn, sen blev mitt drömnamn taget. Vi får se vad det blir.. det blir inte Frank eller Dudley, sorry kära pojkvän och blivande tvåbarnsfar.. det går jag bara inte med på, lika lite som han inte går med på Ernst eller Valter. Hm, svårt det är.

Palle och jag skulle börja ett nytt nyttigare liv igår, så när vi storhandlade blev det INGENTING gott med hem.. suck. Jag får smygbaka nåt idag istället.

På onsdag är det Föräldrautbildning, blir intressant.. vi är satta i en ung grupp, alla är födda på 80-talet.. utom jag förstås.. ha! teenage-mum. trodde jag aldrig. Nu blire lunchtime. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0