painted by numbers.

hjälp, känner mig helt snurrig av all färg.. jag köpte en gammal barnmatstol i trä på blocket, så den skulle jag slipa och måla idag. Charlie gosade med sin farmor ute i trädgårn medan jag slipade mig svettig. Sen började jag måla när Charlie somnat men gick in för att hämta en sak.. jag fick en magkänsla att jag skulle ta med mig sprayflaskan men lämnade den ändå kvar.

Jag blev kvar inne, Charlie vaknade till. Då kommer Leo..och jag ser direkt att det är nåt fuffens med hans blick..

'Du, Dea.. jag..skulle bara hjälpa dig?'

slipa om, börja måla.. färgen slut. Jippi. Härligt det är med barn. Med 4 år kom självständigheten. Att göra saker helt ensam har han aldrig gjort förut.. som att gå ut i logen och börja måla på en stol. Jag blev rätt sur men nu kan man skratta åt de, och påminna han när han är 15. Vi har köpt golv till övervåningen idag! yaay, snart dubbel så stor levnadsyta, kommer bli så fint!

Nu blir Ernst på tv4play och sen sängen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0