Charlie Brown.

Det här är ju ändå mest lilla Charlies blogg.

Charlie, my man.. hela 6 kg Gustafsson unge. min prins. Han bara skrattar, pratar och äter.. sover aldrig på dagarna längre. Måste vara en period, jag får ingenting gjort.. inte borsta håret eller ta en macka! ungar.

Leo vill ha en bebis till..en mindre. He told me this morning. Häromdagen var han helt säker på att det fanns allt ett syskon till i min mage.. ; Men dea, din mage bara växer och växer.. har du en bebis till, till mig?


Hrmp, inga julklappar till den grabben ;)

Åh, om typ en vecka är det dags för att ge Challe lite gröt.. köpte banangröt häromdagen. Kändes helt sjukt, vilket steg.. jag köpte mat till mitt barn.

Jag måste rensa ur hans kläder, det råder ett större kaos.. stl 56 är ju bara att drömma om. 62 kan ha några veckor till. Man har hört det tusen gånger men det räcker aldrig till.. fy f*n va fort tiden går! Han växer så man ser de. Men jag har bestämt för att aldrig tänka att det är nåt dåligt.. jag kommer minnas bebistiden som nånting helt fantastiskt och som knappt går att beskriva, framför oss är en tid där allt kommer hända.. månader av framsteg och utveckling. Aahh.. life's sweet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0