Glenn Harry Maurits.

Åh.. what a day! upp i ottan och stuva in unge, syster och en miljon grejer för att fara till Nässjö på Harrys dop. Vilken resa men ack så trevligt :)

Världens underbaraste dop med fina människor och sötaste Harry som tyckte att det behövdes lite rackartyg under cermonin så det var lika bra att nypa pappa Markus i näsan ganska hårt. Min fina vän Amanda är så snygg och underbar mamma!

Det var värt all stress, skoskav, nerbajsade kläder och den tropiska värmen som sverige lagt till med senaste dagarna.. jag är helt slut! men sådär skönt slut i kroppen att sängen lockar något fruktansvärt.

Rallycrossbussen gick sönder igår så Patrik får ta tågen hem imorron. Saknar min gubbe.

Imorron kl. 11 är det Vallfartsmässa i Riseberga! Ta med fika och kom och lyssna på mig :) puss och natti!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är allt för rar lille vän! Det blev en väldigt lyckad dag igår tack vare er och alla andra fina gäster:) det var så roligt att alla ville åka så långt bara för att träffa oss och fira Harry. Jag blev helt rörd.. :) vi måste ses snart igen!

2010-06-06 @ 20:31:01
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0