stilla natt.. katt? katten..hallååååå!

åh, jag saknar min katt.. ingen har sett den sen i måndags, hoppas han dyker upp.

Tea sover här inatt, stor tjej. Hon och Leo tycker så mycke om varandra så nu delar dom snarkandes på soffan. Det tog bara en timme att med en bebis på armen få båda att ligga stilla så man kunde läsa en bok..och en till..och en till. Vid halv tio började bådas ögonlock se tunga ut.. innan Sexbente Simon - boken var slut sov båda.. Charlie med.

godnatt.


nä, kunde man tro.. Leo fick en gammal väckarklocka att leka med, en sån här riktig som ringer.. inget mesigt pip-alarm, utan WRRRRIIIIIIIIINNNNNNGGGGG!!!!!!!!!

Den hade hade lyckats trixa till så den ringde kl 22.00. Japp, två av tre barn vaknade.

men nu så, frid. Nu ska jag ragga cykelkärra på blocket! Askersund imorrn om det är sol. Puss och natt, hoppas nån ser till min katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0