tuesday.

nu sover kotten på Palles sida av sängen, han är på sommarfest med jobbet! 

 Hade tupperware-party här förut, trevligt värre! tråkigt bara när folk anmäler sig och sen inte dyker upp.

Det händer så mycke.. mycke hela tiden och överallt. När jag var gravid fick jag för mig att jag och bebisen skulle sitta och titta på varandra hela dagarna. Men jag gillar att ha mycke att göra! Då uppskattar man att vara hemma en dag mycke mera.

På fredag ska Challe&Patrik vara hemma och mysa och morsan ska in till stan med brudarna! hjälp! jag är livrädd! haha. Kan knappt tro att de är sant.. ett år sedan man var utan unge och kan dricka och bara sitta utan att behöva tänka på nån annan och en miljon grejer.. åh, shit. Jag har lovat mig själv att inte ringa och fråga hur det går. Det kommer gå så bra.. Patrik jobbar så mycke att de är nyttigt som sjutton för de båda att vara hemma utan mig, spec när Charlie visar tendenser på blyghet ibland.

Igår kom min bok på posten! Lisens Indiska Spa! ååh, ljuv läsning om vård för själen.. jag älskar sånt. Kroppsvård. mmm.. massa lukta gott och oljor och skrubb.

Det springer en vit&grå jättestor katt härinne.. när den tror att jag inte ser. Han går in genom kattluckan och äter allt den kommer åt.. hungrig som sjutton. Den är nog ingens :( funderar starkt på att låta den flytta in här, bara Jansson vill de.. får ta ett snack med grabben, han är vuxen nu, måste ta ansvar. Vad ska den katten heta då, Karlsson?
 Biffen är ju passande.

Nu ska jag ut och vattna blommor sen krypa ner brevid min doftande runda lilla son och sova sött. godnatt främmande katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0