Charlie <3

John Gunnar Charlie Gustafsson.

Har du barn? Ja, jag har en son.. det är ofattbart! AAAHHH!! Han är det vackraste som finns.

I torsdags testade jag lite tips för att det skulle komma igång.. lagade stark mat, sprang i trappor..kan va en tillfällighet men på natten gick vattnet och 14 timmar senare höll jag i lilla lilla kotten som bara vägde 2705 g och var 45 cm lång.. men ack så vacker. Det var överjävligt, gjorde sjukt ont men nu minns man det knappt.

Vi kom hem igår från BB, helt underbara dagar har det varit. Karlskoga <3

nu ska vi byta blöja minsann, wiie.

jag är världens lyckligaste människa. puss från mammi!

Kommentarer
Postat av: Johannabobben

Hej världens lyckligste! Är så glad för din skull <3



Love!

2010-03-08 @ 13:29:20
Postat av: Amanda

Grattis grattis! Vad skönt att allt är bra med er, jag har ju varit så himla nyfiken och tänkt på er hela tiden. Helt sjukt att vi har varsin son nu:)längtar tills vi kan ses med grabbarna. puss från mindy och harry



ps. charlie får nog en liten på posten idag eller imorgon

2010-03-08 @ 14:38:48
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

garttis till er! super söt liten kille ni fått! ta hand om er nu! kram

2010-03-08 @ 15:54:27
Postat av: Ingela

Du är världena snyggaste och coolaste mamma nu! Välkommen in i klubben! Jag vill ju inte säga vad var det jag sa men... VA VAR DET JA SA!!!!!!

En kille, en kille, en kille!!!! Hurra!!!!!

2010-03-09 @ 17:04:53
Postat av: Johanna

John Gunnar Charlie Gustafsson är de sötaste, gud vilken lite going, träffade din far på fredagen, vileken slump, jag kunde knapt jobba på hela dagen, när jag fick höra att du blivt mamma :) gud va roligt, hoppas ni mår bra allihoppa :) längtar till jag får träffa er :)

massa kramar <3

2010-03-21 @ 20:17:16
URL: http://dio.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0