Dischoe

Those Dancing Days får vilket väder som helst att kännas som strålande sol och många plusgrader.. pretty fucking music asså <3.

Tea fyller två år idag! Galet. Grattis älskade unge! Jag tänkte ge dig en kusin i present men den blir bara lite försenad. Om hon bara visste vad som väntade.. nu tycker hon mest att Moster har stor mage och rolig navel.

Gos-Leo kom hem igår finally, han läste en babyproffsen-katalog innan han somnade.. grabben är väldigt förtjust i barnvagnar och han gillar trenden med tre hjul ; 'den här vagnen behöver faktist min bebis sen, när den blir lite större.. '

Bara att lyda storebror kan jag tro, han vet nog bäst.

Kanske ett sista baby-ryck idag.. hämta bilbarnstolen, köpa lite grejer på babyproffsen, koka napparna.. Du kan komma nu unge! Jag vill lära känna dig. Vi har ett pojknamn och ett flicknamn som både gillar jättemycke.. men det får vara hemligt så länge. tss.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0