'Du har plats 165 i kön..

åh, härligt.. just nu har jag plats 78 i kön.. oh joy! Försäkringskassan är inte mina bästisar.

Annars har dagen varit lugn och söt.. Palle tog pappaledigt och storhandlade själv.. han får ett starkt VG, det blev bara en påsklilja och han glömde citronerna.. puss ändå. Charlie är snorig och trött.. ja me. Blir nog att vara hemma imorrn, tråkigt.. jag hade sett fram emot det.

Jag är iaf världens bästa kock, lagade nyss 'mormors mumslever', recept taget ur en föräldratidning.. sjuukt gott! :)

Igår gjorde Charlie världspremiär i kära Fjugesta, vi gick till färghandeln, bibloteket och sen promenad med Amanda och Jossan :) så mysigt så. Han sov och njöt hela vägen.

Ikväll äre Let's dance finaal ju! Heja Mattias <3 som Amalia kramat.. no comment :)

Pusselipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0