J.R

Those dancing daaays.. lalala. Är på strålande humör, vet inte riktigt vart det kom ifrån men jag tackar och bockar.

Palle blir just nu fotad av Amalia på sitt work, han är fett mallig att han modellar. ha, så söt :) Amalia&Sara kommer hit efteråt och dricker kaffe. mys!

Ikväll ska skatbo't fixas till.. jag ska ju faktist på bröllop på lördag och såhär kan ingen visa sig. Mamma har lovat att klippa mig och sen ska väl palle och jag dela på en flaska färg. Svart, svart, svart.

Charlie älskar när man sjunger för honom, mest klappa-magen-sången.. igår tror jag att han log :) jag blev alldelles varm i magen. Han ser förresten exakt ut som Patrik när han sover med öppen mun.. <3

Trots all snö som ligger kvar och att ingen sol är framme idag så luktar det vår på nåt sätt.. och det är ett j*vla liv på fåglarna. Nåjo, vår blir det nog. Härligt :) Puss på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0