little child.

När jag tittar på min nyfödda mjuka lilla son som ligger och sover i sin säng snurrar tusen tankar i huvet.. Självklart hur vacker han är, att han har mina tår och patriks öron. Hur stolt jag redan är över allt han åstadkommer fast han är så liten. Sen tänker jag på allt han kommer vara med om, både bra och dåligt..

Han kommer ramla och slå sig, många gånger.. han kommer att vara rädd, orolig och känna sorg och smärta. I detta kommer jag finnas där för honom, alltid.. det hoppas jag att han vet på nåt vis.

Jag blir lugn och glad när jag tänker på hur otroligt fina människor han kommer ha i sitt liv och i sin närhet. En fantastisk pappa och storebror som kommer lära Charlie allt dom kan, all släkt och vänner har redan visat hur viktig det här lilla barnet är. Tack för att ni finns. Ingenting spelar nån roll längre, bara du är glad lilla barn <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vad fint skrivet! Jag blev helt rörd. Det blir ju så när man får barn, att man tänker på allt dom har framför sig. Dom kommer ju gå igenom och uppleva allt som vi själva gjort.. Men det är ju så livet är. Huvudsaken är att vi är där för dom genom allt. Charlie kommer märka att han har världens bästa mamma!

2010-03-13 @ 20:41:51
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0