man gör som nakeddays.blogg.se!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Palle&Leo som pussade magen innan dom åkte imorse.
3. Hur lång är du? 163
4. Vilken var den senaste film du sett? Populärmusik från Vittula.
5. Vem ringde du senast? Pallebaby
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Du är pullig :). Till storasyster Joanna.
7. Vad är dagens planer? vila, städa.. sen marieberg med grabbarna när de kommer hem. Hämta bilbarnstolen till bebben.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda.
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll på Teas 2års kalas.
11. Vilken ögonfärg har du? mörkbruna.. med lite grönt i.
12. När vaknade du idag? 01.50.. men jag sov en stund vid 05.00.
13. Har du någon gång dödat en katt? let's hope not. Jag började gilla katter som vuxen, mest min egen.
14. Vilken är din favoritplats? oj, svårt.. där fina människor är.
15. Vilken plats föredrar du minst? utomhus i snöstorm.. eller om nån röker precis brevid mig!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gift med Palle, har ett barn till.. jobbar med nåt som jag tycker om!
17. Vad skrämde dig som barn? mormors katt, tvättstugan.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tora, hon gaggar och babblar och pruttar med munnen. Det är glädje för en gammal moster.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Verkligen inte, har på tok för många som inte har någon riktig plats i vårt hem än.. just nu samlar de damm.
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär.. vilket ord.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? massa kläder, som åker av eftersom det blir sjukt varmt efter en stund.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5, jag bygger upp en mjuk mur att vila magen på.
23. Hur många landskap har du bott i? ett, Nerike.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? alla.
26. Är du social? det tycker jag nog.
27. Vilken är din favoritglass? gammaldags vanilj med riktig grädde och oboypulver blandat i.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ringa hantverkarn, köpa möbler, kläder, en bil, saker till barnen och sen åka till Grekland med familjen och bara äta grekisk mat och bli brun.
29. Tycker du om kinamat? oooooooh yeah.
30. Tycker du om kaffe? kanske lite för mycket.
31. Vad dricker du till frukost? kaffe, juice, vitaminbrus
32. Sover du på någon särskild sida? höger sida just nu.
33. Kan du spela poker? nej! jag tänker jätteofta att jag skulle vilja kunna. Snyggt med tjejer som är bra på poker.
34. Tycker du om att mysa? såklaart.
35. Är du en beroendemänniska? njae, jo..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, mina kusiners farmor hette Elisabet som jag och vi fyllde på samma dag.. Emma Damin också.
37. Vill du ha barn? liiite sent att dra sig ur nu.. så ja, många :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp.
40. Föredrar du havet eller en pool? both, men jag är ingen badmänniska precis.
41. Vad spenderar du helst pengar på? hem-prylar.
42. Äger du dyra smycken? mjo, svårt att veta när man ska ha dem.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? klementin.
45. Vem är den tråkigaste människan du känner? ingen nämnd.
46. Välj ett ärr på din kropp? mitt gigantiska hemska ärr på högra knät, kom till 1997.
47. Vad har du för ringsignal? nationalteatern.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, har jättemycke sen jag och mina systrar var små som bebisen ska ha nu.
49. Flirtar du mycket? flirtar med palleballe och mina systrar.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i Virginskas studio. Fotograf : Amalia Eriksson
51. Kan du byta olja på bilen? nej, tyvärr.
52. Har du fått fortkörningsböter? nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Änglar&Demoner.
54. Läser du dagstidningen? Läser på internet när det faller in.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.
56. Dansar du i bilen? ha, nej. lr?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4, mamma bestämde.
58. När var du i kyrkan senast? Toras dop.
60. När ska du gå upp imorgon? när jag vill.. <3

Kommentarer
Postat av: Johanna naked bob

Oooh älskar dina listor!!

2010-03-01 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0