Schlagerchips.

Charlie ligger i soffan och tar en lur, jag sitter och mumsar chips och väntar på Melodifestivalen. Heja Erik Saade friskt humör! Manboy hänger utanför.. ?

Palle grattar sin kusin som fyller hela 30 år, så jag och Challe har eget lördagsmys.

Moster&Erik var här på besök förut idag.. med tårta och jättefina presenter! gullisar. Charlie sov i Eriks famn hela tiden, så nöjd så.

Jag längtar efter min vän Johanna Kroon sååå mycket.. hon är förresten blivande gudmor åt Charlie :) Hon bor bara alldelles för långt bort..  Kom hem från G! skit i sthlm! Jag vill ha dig här <3

Nä, mys med bebis nu. Kan inte få nog, han luktar så gott. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Jag saknar dig med <3 Vill träffa lilla Charlie <3

2010-03-13 @ 21:02:51
Postat av: Amanda

Du verkar vara så himla mysig som mamma! Du verkar så lugn och glad med tillvaron :) Går det bra med Charlie? Sover han bra på nätterna och så? Hoppas det, annars kan det vara riktigt tungt. Kram

2010-03-14 @ 11:26:45
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0