vilket väder hörrni!

Jahopp.. och där åkte Willy ut.. såg nyss reprisen på Let's dance eftersom jag sov för lääängesen igår när det avgjordes. Äre bara jag som tycker att Mattias ska bli ihop med sin dansare? Snacka om meant to be. Hans tjej ser ut som en fett gammal syslöjdslärare.. kom igen, take the dancer.

kotten sover i sin älsklings-vagn och Palle är i verkstan och meckar.. och jag är ensam. Känns konstigt. Senare idag blire pizza i magria hos våra bästisar.

Charlie är så stor! iaf känns det så när jag tänker två veckor bakåt.. nu har han en jättefin liten navel, många dubbelhakor, ingen fnasig jag-är-nyfödd-hud och igår försökte han ta tag i den virkade giraffen som hänger i hans vagn.. stor, stoooor kille! mamma blir så stolt <3

Skönt och att komma ut sen och lapa lite sol, det är gött för en sömnlös. Imorron blir syster hela 25 år.. gaalet :) grattis hagga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0