I ONLY WANNA BE WITH YOU

Oh.. dusty! vilken godess. Spotify <3 jag.


Är sjukt glad idag trots att det inte går att ringa varken till eller från min telefon..så jag är onåbar sen ett par dagar :( tänk om jag missat massa roligt, nån kanske har gift sig hemligt eller nån har blivit ihop med nån.. haha.

Det är rätt så körigt just nu.. eller ja, egentligen inte för mig utan för Palle.. han jobbar natt och dag och försöker hinna sova nån timme här och där så vi ses aldrig :( jättetråkigt. Men ikväll ska vi försöka hinna grilla innan han ska jobba natt.

Charlie sover i vagnen ute och gör katten avundsjuk..han tycker att det är hans vagn. Lillkotten har börjat tugga på sina händer sen en vecka tillbaks.. antingen är det tänder på gång eller så har han upptäckt två mulliga nävar som smakar gott. Han och Leo älskar varandra villkorslöst.. Charlie kan vara på sitt sämsta humör och så springer brorsan förbi och han lyser upp som en sol, skrattar och pratar! så fint!

Igår var det babysångsavslutning så nu har Charlie sommarlov! På kvällen var det kalas hos Charlies gudfar Henrik!

Vilket väder hörrni! blåsigt men varmt :) sommmaaar! kan inte tro att det är sant.


Igår skulle min farmor fyllt 91 år.. hon är så garanterat i himlen nu och skrattar gott åt barnbarnsbarnen.



Kommentarer
Postat av: Bobben

Jag har gift mig, fått barn och färgat håret knallrosa. Inte så mycket liksom...

2010-05-30 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0