lucke-gunnar.

John Gunnar Charlie, mitt lilla doftande barn..

Han har blivit så stor! Två månader och 3 dagar. Han väger nästan 5 kg och är 53 cm lång, kort och tjock.

Han har stl 62 på kläder, babblar och ler nästan hela tiden.. <3<3 Han tycker om att, vara naken på skötbordet, bada, äta, sjunga, sova i vagnen, titta på andra barn, titta på katten, ligga under babygymmet korta stunder och såklart när man pratar med han.. han har börjat göra svarsljud..han säger 'gu' och 'aoouuh' som svar. hjärtat <3

Han tycker inte om att vara i babybjörnen, ta nässpray eller när det blir för varmt.. nu har vi börjat ha pyjamas på natten, ungen är det varmaste som finns.

Han liknar palle med dumbo-öronen men han blir mer och mer lik mig i ansiktet.. det säger många :) jag blir så sjukt smickrad.

Nu liggar han och snarkar brevid mig i soffan, älskade unge. När jag ser dig känns allt annat lättare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söt, lilla gubben! Tiden går så fort.. Jag vill också höra hans bebisbabbel! :)

2010-05-10 @ 20:22:21
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0