staten&kapitalet.

oouuh, vilket starkt kaffe! härligt. Jag har precis öppnat ett sparkonto åt min lilla son... och DÄR! score, vuxenpoääääng.


Jag, Patrik, Anders och Leo åt just en väldigt nyttig vegitarisk lins-soppa..pojkarnas minerna var blandade men dom åt som sjutton så det får man väl se som ett bra betyg, lr?

Vi hade en diskussion om barn. så passande.
T.ex. Charlie och Leo. Deras föräldrar har ju varit med om det mesta, har festat och testat från unga år.. så vi vet ju allt farligt och dumt som kan hända? Så dom kommer sitta inspärrade tills dom är 25 om jag får bestämma, så känns det nu. Aldrig att jag skulle släppa iväg dom på nåt så farligt som festivaler eller föräldrafria fester. usch, hemska tanke.. just för att jag vet hur jag själv var, och deras käre far.

Och nu, i småbarnsåren är man jätteorolig för allting...super-orolig!

så det måste väl vara lite lättare att ha ett barn i 7-10 års åldern.. kan nästan allt själv, nyfiken, leker och vill fortfarande umgås med sina föräldrar, sen bär det utför.

Självklart måste dom få upptäcka världen och allt som är lite farligt.. så man får väl mötas på halva vägen och alltid finnas där no matter what. Sounds like a plan.

näe hörrni, en påtår på det här så. Trevlig långhelg!




Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det konstigt hur orolig man blir. Jag började oroa mig redan när jag var gravid med Adrian, fast då var jag mest orolig för Eric när han var ute och festa..så jag fick ringa mamma och höra att han kommit hem så! :D

Undra hur det ska bli med Adrian och Ingrid när de ska ut och festa, hur orlig lär jag inte vara då?! Om jag kan vara så orolig för min "stora" lillebror?! :D



Trevlig helg! Kram Elin

2010-05-14 @ 22:53:39
URL: http://e-lindahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0