tventy years.

Äntligen sover Charlieboy.. han har haft ont i magen hela kvällen, lilla gubben.

Idag fyller jag 20 :) känns.. gammalt. Blev väckt vid sju av hela ligan.. eller nä, Charlie väckte mig vid halv sex och gjorde små ljud men vid sju kom mina kära in i sovrummet med sång och paket <3

Patrik är på rallycross i Strängnäs, så jag och Charlie passar på att sova hos mamma. Hon fyller på måndag så imorron kommer släkten hit och firar henne och mig :) vi ska göra smörgåstårtor imorrnbitti..mums!

Jaa.. 20 år. Det är lång tid. I cafeterian i Lekebergskyrkan finns en gammal handmålad tavla.. livstrappan tror jag den heter, det är en flicka och en pojke som går uppför trappan med årtionden för varje trappsteg. Jag har tittat på den tavlan så länge jag kan minnas och jag har väntat så länge på att ta det andra steget.. nu är jag här, känns precis som innan. skumt.

Bolaget får man gå till också..yaay! haha, har varit nykter i snart ett år nu och det är så j*vla skönt. Men jag tänker allt gå dit nån dag och köpa ett riktigt gott vin som jag kan längta till.

hjälp va trött jag är.. grattis till mig gamla tanten. godnatt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0