waterloo.

puh, det här skulle vara en vilodag.. eller en hemma-dag.. men det är svårt att sitta still när det ser förjävligt ut i huset!

Men istället för att städa har jag har rensat ur massa för små kläder till barnen och lagt in massa nytt fint. gött!

Som ammande kvinna är man ett matvrak och ett törstigt vilddjur. På natten har jag alltid två stora glas med vatten med mig till sängen. Vi har en fönster bakom sänggaveln där glasen står, imorse vid halv 5 ungefär så liggammade jag Charlie och skulle sträcka mig efter ett glas med handen liksom upp och ner, eftersom jag låg på sidan. Jag är inte direkt känd för min fina motorik i händerna så jag tappar ut hälften av vattnet över mig och själv och Charlie.. stackars Charlie! Han började gallskrika såklart så patrik vaknar.. mitt i barnaskrik får man gissa vad den andra personen säger.. så Patrik ser mig totalt dyngsur, vatten i hela sängen, skrikande blöt unge och tyckte att jag sa att Charlie spytt på mig.. Den minen var obetalbar. hahahahaha....

Nu blire lunch och Top model! tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, stackars charlie! för ett tag sen skulle jag mata harry med nappflaska på natten. han låg i sin säng och jag satt bredvid och matade. när han ätit klart och somnat om och jag skulle gå och lägga mig igen tappade jag nappflaskan i huvudet på honom! han vaknade såklart, blev jätteledsen och ville inte somna om.. typiskt!

2010-05-12 @ 16:36:19
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0