grabbhög och thai.

Shiet va kallt det varit idag! Det var 13 minus när vi skulle gå till Öppna förskolan imorse..men det var friskt måste man säga! Min pappa har lärt mig och mina systrar att klä på oss och inte vara rädda för kyla. Så det är bara för Charlie och småbrudarna att hänga på. Åkpåsar och fårskinn på alla kläder är receptet.

burrrr!... nu börjar vi ändå få upp värmen efter ett par timmars tok-eldande! Palle, Charlie och kissarna sover i en enda stor hög i soffan. Så söta.

Vi hamna på Marren när palle slutat jobba.. handlade massa fina julgrejer! mysmys.

käkade thai, som är det bästa som finns. Jag tog allt starkt som jag inte kunnat äta när jag ammade lillfisen.. mums!

nu väntar det tråkiga, göra rent kattlådan och hänga tvätt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0