mouse-attack

Dagens nyheter:

Asså, det sjukaste av allt sjukt som har hänt hände nyss. Jag är fortfarande helt..skärrad!

Barnvagnen har stått i bilen i två nätter, och under vagnen låg en flaska med vällingpulver som jag inte fick användning av i förrgårr och hade helt glömt av den nu. Alldelles nyss tog jag in vagnen och får se vällingflaskan sticka upp.. och att själva pipen var borta. Min första tanke var att den liksom frusit sönder men får se när jag håller i den att där ligger en död mus! AAAAHHHHHH! så jävla sjukt..

Vilken hemsk död! en hungrig mus som frös ihjäl i en flaska. Fy..vilken sjuk start på dagen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad äckligt! Och sjukt..

Det är bara att ringa om du behöver prata älskade vän! <3

2010-11-27 @ 20:01:09
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0