sweet child of mine.

bara en hyllning till den där ungen som jag har, det vackraste som nånsin funnits.

min unge som håller låda på köksgolvet just nu, skäller på katterna som inte fattar att han bara vill göra 'high five' med dom. Min unge med smör på kinden och rosa byxor som storebror Leo valde.

Min unge som jag ska visa julen här snart, magisk härlig jul. Min unge som är en slående lik, men då en sötare kopia av Broder tuck i Robin hood.

Lyssnar på 'Frid på jord' av Sofia Karlsson när jag skriver det här, och fäller faktist en tår. Av ren jädra kärlek till den där ungen som håller mitt hjärta i sin lilla hand.



Kommentarer
Postat av: Amaaaalia

Men nu grinar ju jag!! Puss<3

2011-01-16 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0