the fire kill you like a motherless child.

Jag blir som en femåring när jag tänder i kaminen, det sprakar och brinner hur fint som helst men jag kan inte låta bli att peta lite i den. Så mysigt med brasa! Alla killarna sover sen flera timmar så jag sitter själv och ser in i elden.

Jag har väl i princip packat färdigt. Jag har nån slags hajk-känsla över mig, kanske är det vandringsryggsäcken som gör det. Tyckte det var smartast när man har barnvagn.

Mina två nya gamiljemedlemmar, Ivar och Pussel ligger intill mitt ben och spinner så fridfullt.

Imorrn drar jag och challe till Nässjö med Bobben i högsta hugg!

ha en underbar helg.





Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina katter! :D

2010-11-13 @ 08:28:55
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0