tonight, this dirty november-night.

Åh.. precis nu satte jag mig ner och då blir man så förbannat trött. Knappt andats sen jag kom hem, skottat snö, städat, tvättat, lagat goodaste maten mmm mmm, vårdat små badsugna barn och nu sover alla.. inklusive Palleballe.

Men jag tar en liten stund just här, det är helt tyst och stilla. kattungarna ligger intill mig och spinner..kaminen sprakar.

Charlies stjärngossedräkt gjorde succé idag på julvandringen på babysången. Mitt lilla gossebarn! du är så söt.
Snart äre advent, imorrn tänker jag pulsa ut till bon och hämta lådan med alla julsaker.

Jag har känt mig så nere på sistone, vet inte varför riktigt. Mycke som spökar. Får inte ha så höga krav tror jag.. på lilla mig. Det löser sig.

Även om Charlie inte har en rik mamma så får man inte deppa ihop, man får unna sig.. därför blire Gustavsvik imorrn med brudarna. Det blir fredagsmys för lille pöjken de!

Sen har jag lovat Leo att vi ska baka pizza.. det blir najs! Te&macka på det här. Godnatt lussekatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0