två par strumpor åt lillelillebror.

Åh gud. Jag är mör som en rostbiff. 
Gårdagen bestod av försenade tåg, trötta bebisar, sura tanter och en hysterisk gravid bästis och en hysterisk jagsjälv som bara ville komma hem. Och spöregn.

Jag blev hämtad i Hallsberg av min älskade Palleballe, väl hemma satt vi i köket och åt kalla köttbullar och fnissade. Som Lisabeth och Madicken. Jag var Lisabeth.

Inatt fick lillen maginfluensa.. så ingen av oss har väl sovit så värst mycke. Usch, tycker så synd om honom.. Han tyckte liksom själv att det kändes konstigt att må illa.. så vi satt alla tre på badrummsgolvet ett par timmar inatt, sjöng 'bä bä vita lamm' och försökte bara få tiden att gå.

Vi som skulle till öppna förskolan idag, var så längesen. Skitliv. Nu ska jag beställa lite julklappar och hoppas att de känns lite bättre efter det.

Puss!

PS. Nässjö var bäst. harry är kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0