lite sång.

Jag känner mig helt tom. Tom på mjölk. haha. Jag är alltså officiellt inte längre en ko. Jag är en tjej. Woho!

Jag skulle överraska Palleballe med hans favvo Brylépudding, men han somnade med Charlie för nån timme sen. Trött karl och trött unge. Så finns de nån som är sugen på denna galet sliskiga efterätt så har jag kylen full.

Vi var och tittade på henrik&joannas nya hus idag. Hur fint som helst! Allt de gamla var jättefint bevarat och vilka fönster.. jag är besatt av fönster! Grattis till de båda nya husägarna. Och kissen Stig förstås.

Det är tomt här utan katt.. :(

babysång idag på förmiddagen.. alltid mysigt.

Kotten blir 8 månader nästa vecka. Helt sjukt. Känns som han var i magen nyss fast det nästan är omöjligt att föreställa sig honom därinne. Jag minns knappt livet innan Charlie. Va gjorde man? ha. Kollade på en hel film utan att pausa, läste böcker, tvättade mycke mindre, köpte smink, umgicks länge och väl med sina vänner, tränade gjorde jag iof inte men man hade haft tid till de..

Men det finns inget liv som är roligare än mitt med alla ungar som jag har och känner.

Är mitt i dagissnacket fast jag är ganska långt ifrån det just nu. Vad är de som gör ett bra dagis? Jag gillade verkligen dagiset som jag var vikarie på.. Just uteprofilen, miljöaktiviteterna, baka&laga mat.. för det stämmer ju in på mig och därför skulle jag vilja ha mitt barn på ett sådant dagis. I Lekeberg just nu är det så himla ont om platser så man får väl bara finna sig i den plats man får helt enkelt. Bävar för den dagen kotten är tvungen att börja, önskar jag kunde vara hemma med honom jämt.

Nu ska jag sova, äntligen i min säng igen. Byebye soffan! godnatt.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Skriv upp Charlie på dagiskö redan nu så har ni ju större chans att få plats på ett dagis ni gillar!

2010-10-30 @ 19:38:03
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0