mardröm.

Äre bara för mig som de är pisspiss-svårt att sluta amma? Hur gör alla andra?

Nu ligger jag, ensam..utskjutsad på soffan. Hon med brösten. Ska vi göra det här så kan jag omöjligt vara med i sovrummet..mamma = luktar mjölk, så nu sover Challe&Palle själva i sängen.

Natten till idag så gav jag upp till slut. Vek som jag är. Eller trött som jag var. Natten som snart är här kommer nog bli en mardröm...usch.

Jag vill sluta. Men det tär på en.. första separationen mellan mig och mitt barn.. han behöver inte min kropp längre rent näringsmässigt. Shit. Han är stor nu. Ingen liten bebis. Han är en unge.

En unge som satt i vagnen kolugn och nöjd genom hela Ikea idag. En unge som sitter själv i badkaret och skvätter med brorsan och skrattar så han kiknar. En unge som leker med leksaker och kryper och hämtar dom själv. En unge som jag har gjort. Det är rätt så häftigt <3

Kommentarer
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Jag förstår att det är jobbigt att sluta, men tänk hur mycket friare du kan vara sen. Då kan ju Patrik ta hand om Challe varje natt! ;) Vissa barn (typ Harry!) vill eller kan ju inte amma alls så var glad att det funkade så länge och så bra som det gjorde :) Killen börjar bli stor!

2010-10-26 @ 20:21:06
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: kalle

jag gillar't! :) Heja! Heja!

2010-10-27 @ 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0