saturdaaaay I love you like gold.

Jag tänker på det varje dag. Jag älskar att bo på landet. Allting. Allting runt mig. Skogen, grusvägarna, åkrarna, hagarna, traktorerna, människorna. Jag är frälst förevigt, countryside there is. Bara hönsen som saknas.

Ikväll har jag och pojkarna hälsat på hos BondenBjörn som Leo säger. Vi har rökt fläsk i en tunna.. låter kanske inte så kul men de äre! Man eldar under med en-ris och al-ved.. så tar det smak av det.  Palle och jag tänker bygga en egen, så kan man röka egen lax... mmmm. Och nu efter luktar det scout-läger om håret.. Challe åkte med på fyrhjulingen hem och skrattade hela vägen.

Nu sitter jag och bjuder på lite auktioner, träleksaker och lampor.

Känns så sjukt bra att ha slutat amma.. jag känner mig så fri. Det har varit så många underbara stunder men nu är det över, man får se det så. Jag kan äta hur stark mat jag vill :D och dricka folkis! Jag och amanda får ta ett glas rött när vi kommer ner till Nässjö.. och känner jag den kvinnan rätt är det ett mycke speciellt vin gjort på körsbär! <3

Imorron är det Allhelgona. Gudstjänst i Hidinge Gamla sen tända ett ljus till farmor&farfar. Mest farmor.

Inflytt i Wägen idag. Min lilla syster är husägare. Fräsigt värre :) är så glad för hennes skull.

Nu blire popcorn och några Ghost Whisperer avsnitt! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Det vet du att det är! Solbacka <3

2010-11-01 @ 20:04:12
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0