golden hand.

Nu sover de små vildingarna. Det blir sååå tyst.

Leo fick en ny sagobok av farmor när Charlie döptes som vi ännu inte hunnit läsa och jag har faktist längtat, den är så fin!

Så där låg vi i en härlig hög i dubbelsängen alldelles nyss och jag läste och det blev mer spännande tills jag insåg att INGEN lyssnade? De hade fullt upp med att busa och leka. Det är inget gulligt bus och mys utan hårda nyp och slit i håret (mest från Challes sida) men ingen av dom gnäller, dom tål en hel del.. man lär sig fort med syskon.

Var på Tupperwareparty ikväll, köpte tre färgglada burkar som jag ser framför mig att Charlie&Leo har med sig i sina små ryggsäckar ut i skogen eller sitter med näven i när dom tittar på Pappa Palle som kör nåt race nånstans. Det blir perre de.

Mina händer är täckta av guldglittrigt nagellack.. min älskade Tea som piffat till en gammal urvriden småbarns-moster. Emellan varje penseldrag frågade hon om jag behövde gå och kissa innan hon skulle fortsätta. Det är mycke med det här att sluta med blöja och hon är så duktig! Mosters bästa tjej.

Ovanför mitt huvud är nästan allt golv lagt. Kan inte fatta att snart har vi dubbelt så stort här hemma, det har stått stilla så länge att vi nästan glömt all planering. Men det blir en redig tripp till ikea när elen är dragen :) längtaaar.

Just nu står möbler överallt som inte har någon egen plats ännu.. suck. Har bott på en byggarbetsplats i ett år snart. puss på de.

Nu ska jag göra matlådor och städa. Inte så kul nä :) Hejsvej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0