yellow polka dot bikini.

gode gud vad det svider med färg i hövve! och hela 20 min kvar. Började processen igår med att bleka utväxten, så höll jag mig hemma idag för att ingen skulle kunna skåda min process, det blev bara svåger Jonas som fick fnissa åt spektaklet.

Challeball vill vara ute vareviga sekund. Så söt. Satte upp hans gunga i ett stort träd och lyckan var gjord. En lång stund var han mammas bästa dräng och plockade sten ur trägårdslandet och jag vände i jorden. Svettigt för oss båda!

Imorron ska morfar Kjell och frugan Ullamaj vara barnvakt åt pöjkarna. Spännande värre. Leo planerade att morfar skulle göra mycke hög fart på hans svängunga, jag fick lova att han var bra på det.

Jag och Palle ska på 30års fest! klackarna i taket.

Fräknarna anfaller btw, fint ibland och ibland inte. Snart ska jag skölja. gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0