you're the storm.

Shiiet va det blåser! det kommer grejer farande över trädgårn. Nackdelen med att bo brevid öppna gärden.. det blåser så ini norden.

Jag har alldelles nyss lovat mig själv dyrt och heligt att aldrig mer skjuta upp ett svar till  någon. Sms, mail, ringa upp..vad det än är. Aldrig mer. Jag har VERKLIGEN en dålig ovana att göra det och sårar ibland andra människor. Nu vet jag hur det känns, super irreterande. morr!

Sararara kommer på middag ikväll och vi ska äta gottgott.. mmm. Jag ska strax förbereda förräten innehållande bl.a. räkor och avokado. Palleballe ska på Danko Jones, hoppas han dansar riktigt mycke åt mig!

Nu är jag alltså i v.16.. och mår illa och spyr som en nygravid. urfånigt. Det står i alla böcker att det i nästan alla fall går över runt v.12. Mmmm.. inte här inte. Det är säkert en tjej? Hoppas.. lite. Charlina. Välkommen ;)


Challe och jag plockade påskris och klädde det, vart så fint!

Charlie är för övrigt världens största barn. Han springer ifrån mig vart vi än är, äter själv, leker själv...suck. Stor asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0