kiwi.



Sitter i soffan utan unge, det är helt tyst och tomt. Min kära storasyster envisades med att ha honom i några timmar idag.. så att jag skulle vila. Jag har glömt hur man gör ingenting. Jag har städat. Ifred. Bara det är vardagslyx. Jag grät när dom åkte. Fy skäms..


Idag kommer två snygga brudar hit, Amalia&Sara. Det blir perre de <3<3

Charlie och Leo fick en syssling 2 jan. Hanna&Matte har fått en Hannes.  Ååh bebiskläder! Vi ska ta oss dit och hälsa den lilla kotten välkommen till familjen.

Nä, nu ska jag ta tag i mitt ingenting-göra. Spännande värre. Saknar Charlie. Puss

Kommentarer
Postat av: Frk pyssel

Det är inte lätt att vara ifrån de där små liven :-)



Ang. tårta så finns det lite allmänna tips i några inlägg under kategorin "tips och trix" på min blogg. Om du inte hittar det du söker och har någon mer konkret fråga så får du jättegärna återkomma! :-) Marsipan köper jag på Willys och sedan färgar jag den själv med så kallad pastafärg som finns att köpa i tårtbutiker t.ex kakburken.se.



Om du vill göra det lite lättare för dig så finns det färdiga lock att köpa och färdigfärgad marsipan i lite större och välsorterade matbutiker. Saker man lätt kan göra själv är t.ex rosor, eller kanske använda pepparkaksformar för att trycka ut hjärtan osv.

2011-02-09 @ 21:11:00
URL: http://pysselmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0