babylove.

nyss när jag böt blöja på Charlie fick jag se att den andra lilla hörntanden stack ut som ett litet grötkorn, alldelles kritvit och oskyldigt. Ett barn ser så mycke större ut med tänder..så himla mycke större ut!

Och där kom det, för första gången.. han är ingen bebis! han är en pojke som går och leker och tvättar snoppen i badkaret. Shit.. min lillskrutt, som bara var två mjölkpaket och lite smör stor när han kom ut.

Challes ettårsdag var jättelyckad. Trots att förberedelserna tog mig halva natten till fredagen pågrundav maginfluensa och ögonfluss dagarna innan..smarrigt värre. Jag och challe såg ut som två auschwits-fångar med denna fantastiska infektion. Men nu är den väck äntligen!

Jag är extremt stolt över Charlies släkt. Genus-presenterna avlöste varandra..dockvagn, docksäng, docka, spis, halsband.. aaaah, sweet life.

Igår styckade jag och sambon samt några grannar massa nötkött. Svårt, lärorikt..och jag svimmade bara lite i början.

Palle målar just nu färdigt vårat räcke till övervåningen, det blir så snyggt!

Näe, jag tänkte låta bli men jag kan inte.. eller jo, eller nä.. eller.. i september får vi en bebis till <3<3<3<3<3<3<3 yaaaay!

Kommentarer
Postat av: Anonymus!

Åh vad roligt! Stort grattis!!

2011-03-14 @ 20:03:34
Postat av: Lovisa

Grattis snygging, vad avundsjuk jag blir! Förresten är jag en trogen läsare av din blogg så du borde uppdatera lite mer ;)

2011-03-14 @ 22:24:39
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Längtar så efter lillen! <3

2011-03-15 @ 10:15:22
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :)

2011-03-15 @ 15:33:24
URL: http://sarawoo.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis va roligt :)

2011-03-15 @ 16:27:15
Postat av: Elin

Å vad skoj! Grattis! :)

2011-03-16 @ 19:21:11
URL: http://e-lindahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0