Charles Ingvar.

v. 14+2

Läste precis ett inlägg på familjeliv att alla blodkärl är så sköra när man är gravid att dom lätt brister när man t.ex. kräks. Tack så mycke. I ansiktet? :( Jag ser ut som en skottskadad. Eller en dalmatiner.

Ingenting är sig likt. Jag mådde bra den förra graviditeten.. det här är inge kul. Hoppas det ger sig snart.

Igår övningskörde jag hem till Bob's föräldrar och sa hej till Flisan Bromsberg. Den nya ungen <3 Snart en månad! galet.


Lite kaffe på det här så tänkte jag gå till Fjugesta för lite luft och d-vitamin. Sen öppna förskolan, puss på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha flisan bromsberg. nu ska inte jag vara petig men det är bronsberg. Och hon ska inte heta det efternamnet =p



Puss på magööö. <3

2011-04-01 @ 00:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0