vilket vär!




v. 12+1

Bara man får äta själv så. Försöker jag visa en enda tendens att mata eller ens visa Charlie vart maten är får jag en utskällning som heter duga. Så just nu sitter han och njuter av yoghurt med hela kroppen, hela bordet och hela golvet. Yes.

Imorrn ska vi på Kub-test, spännande. Farbror Jonas tar barnen när vi är på USÖ och sen stannar jag och Challe kvar i stan för att träffa Sara Forsen och några till hoppas jag.

Den här solen får en så oerhört glad och pigg. Det gör inget att Charlie har vaknat 5 varenda morgon i en vecka nu, för solen kikar in i sovrummet och små pippifåglar säger hej. Påsk är så sent i år..tråkigt..jag har iaf tagit in lite ris som ska få slå ut och sprida joy i köket.

Idag blir det Ikea med några brudar. Tjingtjing.


Kommentarer
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Vecka 12 redan? :) Kommer ihåg när det var vecka 5, känns inte så längesen. Vad fort det går!

Lycka till på testet, det kommer gå super! Är det ultraljud då också? Roligt att få se lillan :)

Puss!

2011-03-17 @ 09:31:02
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0