i väntans tider.

Nehä, ingen bebis inatt heller.. blir lika besviken varje morgon. 37 fulla veckor idag. Börjar bli segt. Vill ha min unge nu! Min mjuka stilla lilla bebis. Åh <3

min kära sambo åker tillbaka till Helsingfors ikväll efter en helg hemma som varit underbar. Bara ätit massa gott, slappat och hållt på i trädgårn. Hade ju varit perfekt att ploppa ur mig den lilla i fredagsnatt så att Patrik helt säkert kunde vara med.

Charlie och jag har haft fullt upp med inskolningen på Ängen den här veckan. Det har gått jättebra. Han har blivit väldigt ledsen vid själva lämningen men lugnat sig direkt när jag gått. han trivs, leker, äter och det känns så skönt. Det här är det första han gör helt ensam i sitt 1½ åriga lilla liv. Hans egna dagis där ingen mamma får vara med. Stort. Jag hade inte alls tänkt sätta Charlie på dagis förrän den som är i magen ska börja.. men att ha en sambo i Finland som inte kan byta av en på eftermiddagen eller kvällen gör en helt ny situation.

Jag har två efterlängtade kära vänner som kommer hemåt örebro igen. för gott hoppas jag! Helt underbart! Jennie Björk med karl och bebis på gång bosätter sig i härliga Fjugesta. Hallelujah <3

Och min kära vän Amanda ska troligtvis ha sin praktik i Örebro i höst och i vår, då får jag pussa på henne och Harry mycke oftare än innan <3

Nu ska jag åka till katten Siv och kolla läget medan familjen Johannesson/Lysén är på Mallorca. So long!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Åh herregud vi vi ska pussa på varann och alla barn! <3

2011-09-12 @ 12:53:06
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0