jamaica man.

v.37+1

Jag borde verkligen ha dreads. Av logiska skäl, jag hatar att borsta håret.. always have, always will. Alla andra flickor hade långt hår, fina flätor eller uppsatt..jag hade inget val, jag hade pojkkort hår som litet barn för jag vägrade borsta det. Det är en obehaglig smärta.. uuw. För precis ett år sedan klippte jag av mitt svarta dreadliknande svall med träpärlor i..under tvång av frisör-mamma-Susanne. Sedan dess har det fått växa fritt. helt underbart. Men nu måste jag toppa mig och då gäller bara en regel.. jag måste..borsta. Det tog en och en halvtimme..jag grät och svor och min lilla son stod chockad brevid mig och klappade mig på knäna. Tack hjärtat.

Så imorgon kommer modern med saxen i högsta hugg. Hjälp. Innan dess blir det Marreberg med Jennie Björk <3 Två gravida rödhåriga knäppgökar på språng!

Nu ska jag tradera lite och dricka rosenbladste.. har hört att det kan sätta igång värkarna.

puss&hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Din stackare, Du borde verkligen köp en sån här borste..! De är superbra!!



http://eleven.se/tangle-teezer-utredningsborste-8556.html

2011-09-13 @ 06:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0